Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 18:48:38 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

> Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
> : Tak ze jesli mozesz, to wytlumacz mi dlaczego dla Ciebie jest OK
> : tpnet.pl a juz nie rmf.pl.

> bo tpnet to czesc intenetu, a RMF to radio jak inne.

Fajnie. Moj posting stary jak swiat, a Ty wicinasz wszystko, oprocz
tych 2 linii...

Przypomne Ci, ze chodzilo o to, czy chcemy domeny funkcjonalne, czy
tez jeden wielki smietnik pt. *.pl.
I wg pierwszej opcji, 'czesci internetu' powinny miec .net.pl chyba, a
RMF com'a. Opcja druga jest oczywista.

I dlatego nie wiem, dlaczego tpnet.pl, a nie rmf.pl...

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl
[kbns_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl]