Re: Przepraszam czy ja to tez lamer? (raczej: ile nas?)

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 01:53:54 MET

On Sat, 14 Dec 1996, Bernard Malinowski wrote:

> Otoz to, patrzac na posting hosty jest nas tu zupelnie niemalo
>

> Pozdrowienia
>
> Bernard

Moje "chyba" dotyczylo osob ktore nie maja kont. O ile mnie pamiec nie
myli to takim osobom zablokowano wejscie na irca (i zdaje sie na news'y
tez) bo naplywalo stamtad duzo "niskiej kultury" a TPSA odmawiala
administratorom poszczegolnych numerow z ktorych w okreslonych godzinach
naplyw tej kultury byl najwiekszy.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski