Re: Polaczenie z Internet via TPSA

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sun 08 Dec 1996 - 19:43:40 MET

On Sun, 8 Dec 1996, Wojtek CETERA wrote:

> Prawda jest jakoby pojawialy sie "krzaki" tudziez inne zarosla przy
> polaczeniu via TPSA do internetu.
> Jednakze zmiana modemu (zewnetrzny ZOOM 28.8 na
> zewnetrzny ZOLTRIX 28.8) pomogla. Krzaki zniknely.
> Nie mialemrowniez klopotu uzywajac wewnetrznego ZOOM'a 14.4.
Milo mi to slyszec, choc mozliwe rowniez ze po prostu zmiana modemu zbiegla
sie z nasza zmiana konfiguracji Motoroli dostepowych.
Do tej pory przy czesci polaczan, dla ktorych nie udalo sie wynegocjowac
korekcji V.42 lecial ciagly strumien smieci. Teraz jesli nawet poleci
kilka blednych znaczkow (normalne przy braku korekcji i kiepskiej linii), to
oprocz tego idzie normalna transmisja, i bledy moga byc skorygowane
przez wyzsze warstwy polaczenia.
Mam nadzieje ze zmiana konfiguracji (niebanalna - trzeba bylo wlaczyc
opcje "factory use only") zostala juz przeprowadzona w calej Polsce i nie
bedzie wiecej klopotow wykraczajacych poza typowe problemy wynikajace z
wykorzystania laczy telefonicznych gorszej jakosci.
Pozdrawiam.
                                Konrad