Re: Lista newsow "wycietych" przez MASZKOWSKIEGO

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Sun 08 Dec 1996 - 19:11:55 MET

In pl.listserv.polip Anti-WARTA SA <anti_warta_at_hotmail.com> wrote:

> Komu Kolega Lis mydli oczy, chyba nie tym wszystkim,
> ktorzy zostali wysiedleni, wykopani, skasowani,
> ocenzurowani z Polskiego USENET przez ludzki automat,
> o nazwisku RAFAL MASZKOWSKI :-))))).

Chciałbym poprzeć zarówno Rafała Maszkowskiego, Jarka Lisa i innych
kasujących spamy. Nie mogę stać obojętnie..

Szanowny pan Krokos pisze na wszelkie grupy, nie trzyma się tematyki
list/grup, rażąco naruszając tym netykietę.
Jego działalność można porównać do próby morderstwa
(listy/grupy zasypywane takim śmieciem zdaża się że zamierają...
Bo kto lubi dostawać niechciane przesyłki?).

Tym którzy nie wiedzą o co chodzi... Jak ktoś wysyła swój artykuł
na wszelakie grupy, to potem ja, jako czytelnik - widzę ten artykuł,
w każdej grupie którą czytam... Zajmuje mi to dodatkowy czas, a tym samym
pan Krokos wyciąga z mojej kieszeni pieniądze... Konkretne złotówki
za połączenia modemowe!!!

> Drodzy Panstwo, calkiem powaznie opadly mi rece. Jest mi bardzo
> przykro i smutno, naprawde mialem wielkie nadzieje z upadkiem
> komunizmu. Wspolczuje wszystkim Polskim uzytkownikom Internetu.
> Jest mi naprawde przykro, po przeczytaniu tego co znalazlem o Panu
> Maszkowskim na Internecie.
> Z wyrazami szacunku, smutny

Jest mi niewymownie przykro, że wielu początkujących ludzi musi natykać się
w Internecie na takich osobników... Co może ich do Internetu zrazić...
Zdecydowanie wolałbym by swoje początki wiązali jednak z innymi osobami...

PS: powyższe jest wyłącznie moim prywatnym zdaniem, i nie ma nic wspólnego
z firmą w której pracuję...

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków,   administrator sieci,   http://onet.pl/~zych/