Re: Lista ocenzurowanych newsow przez MASZKOWSKIEGO (follow-up tylko na polip)

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_QDnet.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 20:52:45 MET

Anti-WARTA SA <anti_warta_at_hotmail.com> wrote in article
<32a878c4.7178752_at_nntp.ix.netcom.com>...
> Ponizej podaje najswiezsza historie dzialalnosci
> "pseudo wlasciciela" Polskiego Internetu, Rafala
> Maszkowskiego z Torunia:
[....]
> Subject: cmsg cancel <pl.comp.www-1-849409949_at_torun.pdi.net>
> From: Ziemek Borowski <ziembor_at_qdnet.pl>
> Date: 1996/12/01
> Newsgroups: pl.comp.www,pl.answers
> Reason: no connection

protest.... tutaj po prostu automat nie uzyskal polaczenia aby pobrac
pl.comp.www FAQ z www.QDnet.pl - ktore
znajdujac sie w TPnet-Internecie wobec awarii tamze nie mogly byc wlasciwie
wyslane - wiec Rafal ewidentnie
wykasowal smieci ktore niechcacy sie znalazly
w grupie wysylajac - po odzyskaniu polaczenia miedzy TPnet-Internet a
NASK-Internet - wlasciwa ostatnia wersje...
(po prostu ja nie mogac zapewnic reguralnego wysylania - (i z odpowiednimi
naglowkami) FAQ poprosilem
o to Rafala i on sie na to zgodzil za co jestem bardzo wdzieczny...

w tej liscie byly jeszcze dwa podobne (juz mnie nie tyczace - wiec nie mi
to prostowac) naduzycia
[...]
> Drodzy Panstwo, calkiem powaznie opadly mi rece. Jest mi bardzo
> przykro i smutno, naprawde mialem wielkie nadzieje z upadkiem
> komunizmu. Wspolczuje wszystkim Polskim uzytkownikom Internetu.
> Jest mi naprawde przykro, po przeczytaniu tego co znalazlem o Panu
> Maszkowskim na Internecie.

naprawde... nikt by Cie (i Twoich wiadomosci) nie tepil gdybys wysylal je
do 1., gora dwoch naraz...
a jak wysylasz do kilku grup w polskim USENSCIE to wycina sie sie wszystko
- chocby bylo
jak najbardziej szczytne i wazne...

pozdrawiam
Ziemek