Re: Ludzie domeny *.ae.*.pl (bylo Re: Sie ma wszystkim !!!)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 19:11:15 MET

6 Dec 1996 22:03:14 GMT, Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a):

>Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote:
>: >przyszedl student z tejze AE i nieomal na kolanach prosil, abym zalozyl mu
>: >konto u nas, na Politechnice. Coz sie okazalo? Na Akademii Ekonomicznej
>: >studenci moga miec konta dopiero na czwartym roku! To nie jest zart! A my,
>: >wredne inzyniery, zakladamy swoim studentom juz na pierwszym :-)
>
>: Dokladnie tak jest! We Wroclawiu sa dwie wyzsze uczelnie ekonomiczne,
>: ktore NIE SA w ogole podlaczone do internetu!!! I nie ma presji!
>
>Jaka jest ta druga?

A jaka pierwsza? :) Bo ja mam na mysli WS Zarz. i Marketingu i WS
Zarz. i Finansow.

>*.ae.wroc.pl ujawnia 8 poddomen, i 50 adresow na samym ae.wroc.pl,
>choc serwerow faktycznie znacznie mniej.
>J.

No AE to inet ma, ale o poziomie informatyki lepiej nie mowic.
Przynajmniej na GN jest zenujacy.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!