Re: Ludzie domeny *.ae.*.pl (bylo Re: Sie ma wszystkim !!!)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 19:03:07 MET

5 Dec 1996 17:14:58 GMT, pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl (Jacek Pietraszek)
napisał(a):

>Jednak zostalem znokautowany kilka dni temu, gdy do mojej Pracowni
>przyszedl student z tejze AE i nieomal na kolanach prosil, abym zalozyl mu
>konto u nas, na Politechnice. Coz sie okazalo? Na Akademii Ekonomicznej
>studenci moga miec konta dopiero na czwartym roku! To nie jest zart! A my,
>wredne inzyniery, zakladamy swoim studentom juz na pierwszym :-)

Dokladnie tak jest! We Wroclawiu sa dwie wyzsze uczelnie ekonomiczne,
ktore NIE SA w ogole podlaczone do internetu!!! I nie ma presji!

PS. Czy ktos moze zalozyc jednemu takiemu konto we W-wiu???
Gwarantowany maly ruch :).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!