Re: Ludzie domeny *.ae.*.pl (bylo Re: Sie ma wszystkim !!!)

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 18:14:58 MET

Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl) wrote:
: Tak sobie obserwuję od pewnego czasu poczynania rozmaitych osobników
: których łączy pewien wspólny element: adres typu *.ae.*.pl np.
:
: "sztandarowy" *.ae.krakow.pl
: czy chociażby alpha.ok.ae.wroc.pl z dnia dzisiejszego
:
: i zimny dreszcz mnie przeszywa. Czy ja się mylę, czy to rośnie ten kwiat
: polskiego biznesu który wkrótce uzdrowi naszą gospodarkę ?

Powiedzialbym, ze to raczej silnie niedoedukowany kwiat biznesu.

Gdy w zeszlym roku zaczelismy przydzielac studentom konta, to z zetknalem
sie z pytaniami pracownikow AE-Krakow: "...a po co to im?". Spuscilem
wowczas na to kurtyne milczenia, taktownie uznalem, ze rozmowca mial
slabszy dzien.

Jednak zostalem znokautowany kilka dni temu, gdy do mojej Pracowni
przyszedl student z tejze AE i nieomal na kolanach prosil, abym zalozyl mu
konto u nas, na Politechnice. Coz sie okazalo? Na Akademii Ekonomicznej
studenci moga miec konta dopiero na czwartym roku! To nie jest zart! A my,
wredne inzyniery, zakladamy swoim studentom juz na pierwszym :-)

I dziwic sie, ze wyskakuja pozniej z AE z lamerskimi pytaniami?

 --

Pozdrawiam,

Jacek Pietraszek