Re: Ludzie domeny *.ae.*.pl (bylo Re: Sie ma wszystkim !!!)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 13:02:19 MET

4 Dec 1996 15:46:22 GMT, agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl (Marcin
Debowski) napisał(a):

>Bartlomiej Krawicz - Misiu <MISIU_at_KEII.AE.JGORA.PL> wrote:
>: Potrzebuje jakies ciekawe adresy Internetowe.
>
>Tak sobie obserwuję od pewnego czasu poczynania rozmaitych osobników
>których łączy pewien wspólny element: adres typu *.ae.*.pl np.
>
>"sztandarowy" *.ae.krakow.pl
>czy chociażby alpha.ok.ae.wroc.pl z dnia dzisiejszego
>
>i zimny dreszcz mnie przeszywa. Czy ja się mylę, czy to rośnie ten kwiat
>polskiego biznesu który wkrótce uzdrowi naszą gospodarkę ?

Niestety, ludziska z uczelni ekonomicznych, niestety, maja o
komputerze dosc mgliste pojecie. Wlasciwie mozna ich porownywac tylko
z uczelniami rolniczymi.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!