Re: The Official Anti-WARTA's SA Offer & Proposal

Autor: Balthasar (balth_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 11:41:33 MET

> Wszystko jedno kto prowadzi i w jakiej sprawie. Ja sobie nie zycze zeby
> wszyscy poszkodowani przez los (a pewnie mozna by ich sie doliczyc
> w Internecie grubych milionow) informowali mnie co tydzien o swoich
> nieszczesciach.

Dokladnie tak. Tak sie sklada, ze glownie do mnie przychodzily wszystkie
maile od p. Krokosa. Oprocz zwyklego mail bombing'u w ilosciach....
hm.... duzych. Tak sie sklada, ze to rowniez nasz adres
(wartawaw_at_ikp.atm.com.pl) byl podany na jego stronach.
Nie wiem dlaczego ale gosc sobie tak wymyslil i juz.
Wydaje mi sie, ze zadne prawa klienta nie maja w tym wypadku
zastosowania.

PS. Wlaczylem sie w dyskusje nie znajac jej poczatku ale chyba
znam najlepiej cala sprawe. W koncu to do mojej firmy p. Krokos ma
pretensje :-)

PS2. Jestem ciekawy Waszych opinii na ta sprawe?

--
				Balthasar