Re: The Official Anti-WARTA's SA Offer & Proposal

Autor: Dariusz Kawecki (DAREK_at_soft-eks.com.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 07:22:47 MET

> Szczerze powiedziawszy to bardzo sie usmialem czytajc w/w list po raz
> pierwszy. Pozniej jednak mialem bardzo mieszane uczucia.
> Czy jest to pozyteczne narzedzie (w tym kontekscie) to mam duze
> watpliwosci. Prawde mowiac marzy mi sie jak najszybsze wprowadzenie
> jakis ograniczen prawnych w tej materii. Nie potrfilbym chyba
> powiedziec tak na poczekaniu jakich, ale cos z tym trzeba zrobic.
> Prtzeciez cala ta akcja byla PRZERAZAJCA !!!!! 8-0

To ty tak sadzisz. A prawa rynku i elementarne prawa klienta?

> Dariusz Kawecki
> http:/mailto:dariusz_at_geocities.com
> http://www.geocities.com/WallStreet/2441
> [ Nobody is perfect ]
              PAWEL ZIELEWSKI

              ZIELU_at_gazeta.pl

Chyba raczysz zartowac. Prawa rynku i elementarne prawa klienta????
Skad Ci sie to przypomnialo akurat tutaj?
Jakie prawa skoro mowa tutaj o zwyklym (a wlasciwie troche niezwyklym
jesli chodzi o forme) szantazu. Tak, to jest szantaz, proba wymuszenia
pieniedzy.
Pomijam w tym momencie fakt, czy bylo to sluszne, czy niesluszne
dochodzenie swoich praw, prawda jest, ze forma w jaki sposob to
zrobiono byla PRZERAZAJACA. Pamietaj, ze jutro, pojutrze to samo moze
doktnac Ciebie i mnie i to nie tylko z powodu pieniedzy, ale rownie
dobrze z kazdego innego.
Internet zaczyna byc niebezpieczny. Naprawde niebezpieczny. Boje
sie, ze zaczyna sie wymykac spod kontroli, wszelkiej kontroli. My tu
sobie gadu-gadu o netykiecie jakbysmy byli z innej bajki, rzady
wprowadzaja (czy tez chca) zakazy publikacji pornograficznych,
faszystowskich, a naprawde nikt juz na tym nie panuje. Zwroc uwage na
niektore publikacje w Internecie, pomysl kto mogl je stworzyc....
Czolem!