Re: Ludzie domeny *.ae.*.pl (bylo Re: Sie ma wszystkim !!!)

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 10:58:38 MET

Robert Maron <robmar_at_mimuw.edu.pl> wrote:
: Marcin Debowski <agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl> wrote:
: : Nie tu leży pies pogrzebany. Nie trzeba być chyba informatykiem aby
: : wiedzieć, że będąć np. w aptece pytanie w rodzaju: "czy może mi pani/pan
: : pokazać jakieś dobre lekarstwo ?" wyda się co najmniej lekko dziwne.
: nie ! jesli apteka jest malutka, slabo zaopatrzona, to rozsadnie
: zaczac od pytania co w niej w ogole jest;

1. Internet to duża apteka :))))
2. Jak wchodzę i czuję potrzebę takiego pytania znaczy to że to jest żadna
   apteka i należy poszukać większej.

: i takie pytanie na internecie 4 lata temu bylo na miejscu;
: teraz jest lame ofkorsz;

: i takich pytan bedzie coraz wiecej wraz z wkraczaniem sieci do
: dziwnych miejsc i latwoscia dostepu w ogole;

Pewnie tak, jak już mówiłem, nie jest to zaiste grzech śmiertelny, ale jak
dla mnie, świadczy o olewaniu innych lub braku rozsądku.

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT