(no subject)

Autor: Rafał Władtsław Sikorski (rws_at_easymail.it.com.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 17:25:27 MET

    Witam wszytskich !!!!
Jestem studentem I roku Wydzialu Prawa na UW. Jestem osoba od niedawna
uzytkujaca Internet i poznajaca zasady funkcjonowania list dyskusyjnych.
  Jesli mozna to od razu mam pewien problem.
Pisze prace pt. "Internet jako zrodlo informacji prawniczej. "
Jasli ktos moglby udzielic mi informacji dotyczacej miejsc w internecie
(stron ww, serverow ftp, itp. ) gdzie mozna znalezc teksty ustaw prawnych
(polskich ,ale i obcych takze lub miedzynarodowych). Wszelki adresy bibliotek
np. Kongresu USA czy innych skad mozna czerpac dane dotyczace szeroko
pojetej informacji prawniczej.
  Pozdrwaiam wszystkich.

Rafal Sikorski
ul. Gornoslaska 3 m31
00-443 Warszawa
e-mail rws_at_it.com.pl lub rws_at_plearn.edu.pl

Wazne listy prosze kierowac na adres rws_at_plearn.edu.pl (czesciej jestem
na UW niz w domu

PROSZE NIE LEKCEWAZENIE PROSBY. JEST TO DLA MNIE BARDZO WAZNE.