Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 15:09:36 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote in article
<57jrl7$5pe_at_helios.man.lublin.pl>...

> to byla wpadka przy pracy. Jak beda odpowiednio wysokie oplaty za
> bezposredni .pl , to sie stamtad wyniosa.

Oplaty?
Najlepiej wogole sprzedawac domeny tylko znajomym.
Juz widze ze internet w Polsce by nie powstal.
Udupily by go wlasnie takie dyskusje.
Panowie slyszeli o polskim piekielku?

jak wyborcza chcial miec taka domene to niech ma. Byla pierwsze i chciala
to nei ma. Co to komu szkodiz. Ze nie sprawiedliwe ze tylko oni moga ja
miec? A kto powiedzial ze swiat jest czy ma byc sprawiedliwy?
Ja komu nie podoba sie gazeta.pl to niech postaiw najlepszagazeta.pl

Domeny com w PL to idiotyzm. Pc co one komu? Co maja wyrozniac?