Re: The Official Anti-WARTA's SA Offer & Proposal

Autor: Dariusz Kawecki (DAREK_at_soft-eks.com.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 11:21:53 MET

> uffffff.... wreszcie. chociaz ich rozumiem :)

> Podsumowujac, internet po raz kolejny okazal
> sie pozytecznym narzedziem :))))
> Mam nadzieje ze ani ubezpieczeniodawncy ani ubezpieczeniobiorcy
> nie wpakuja sie w przyszlosci w takie tarapaty.
> --
> oOOo /===================================\
> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> \===================================================/
> polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html

Szczerze powiedziawszy to bardzo sie usmialem czytajc w/w list po raz
pierwszy. Pozniej jednak mialem bardzo mieszane uczucia.
Czy jest to pozyteczne narzedzie (w tym kontekscie) to mam duze
watpliwosci. Prawde mowiac marzy mi sie jak najszybsze wprowadzenie
jakis ograniczen prawnych w tej materii. Nie potrfilbym chyba
powiedziec tak na poczekaniu jakich, ale cos z tym trzeba zrobic.
Prtzeciez cala ta akcja byla PRZERAZAJCA !!!!! 8-0

                             Dariusz Kawecki
                    http:/mailto:dariusz_at_geocities.com
                 http://www.geocities.com/WallStreet/2441
                         [ Nobody is perfect ]