Re: The Official Anti-WARTA's SA Offer & Proposal

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 10:49:24 MET

krokos_at_ix.netcom.com (Christopher A Krokos *USA*) wrote:

>This letter is an Official Anti-WARTA's SA Proposal
>to end its campaign against TUiR WARTA SA on 12/31/96
>under the following conditions:
>
>TUiR WARTA SA Insurance Company, Warsaw, POLAND will
>agree and promise to pay in full all medical bills of
>Ms. Irena Majewska on or before December 31, 1996 as
>stated in the Insurance Policy # A/0087105, and as
>required by the law.

Milo slyszec. Jednak przynajmniej mi zostal jakis niesmak.
np. czy jesli ja sie ubezpiecze od przypadkow naglych
zdrowotnych, i mnie dopadnie zawal to co bedzie ?
1. kwalifikacja choroby serca jako choroby przewleklej
2. wylaczenie z przypadkow naglych
3. niemoznosc wyplaty ubezpieczenia

To co ja musialbym robic ? badac sie przed byle wyjazdem ?
Ale dobrze ze chociaz ta sprawa zostala zalatwiona pozytywnie,
szkoda tylko ze ubezpieczeni musieli sie uciec do takich
metod.

>Christopher A Krokos *USA* Anti-WARTA Campaign, will
>agree to STOP all Anti-WARTA activities, which include
>the Internet, TV, Radio, newspapers, direct mail, etc.,
>In addition to, Anti-WARTA will create, design and
>publish WWW Home Page to promote TUiR WARTA and its
>product.

uffffff.... wreszcie. chociaz ich rozumiem :)

>The deadline of this Anti-WARTA's SA offer expires
>exactly at midnight, EDT, December 31st, 1996.
>
>Sincerely yours,

Podsumowujac, internet po raz kolejny okazal
sie pozytecznym narzedziem :))))
Mam nadzieje ze ani ubezpieczeniodawncy ani ubezpieczeniobiorcy
nie wpakuja sie w przyszlosci w takie tarapaty.