Re: Wci ä DNS ...

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 14:19:35 MET

Maciej Lopacinski <MLOPACI_at_gazeta.pl> wrote in article
<181999279A_at_gwr.gazeta.pl>...

> W .pl administracyjnie sady podlegaja ministerstwu sprawiedliwosci, a
> tylko sedzia jest niezalezny. Wiec domena .gov jest jak najbardziej
> prawidlowa. Przynajmniej do czasu gdy sedzia jest czlowiek, a nie
> komputer :-)
A czy tu chodzi o administracyjne podlagenie czy o rejestracje domeny?
I co ma jedno do drugiego?
Czy rejestracja domeny sad.gov zagraza demokracji?:)
Smiesszzne to ale czy pnowei nie przesadzaja z powaga problemu domen?
Poki co domen w com.pl nie brakuje i dlugo brakowac nie bedzie.
Warto spedzac czas dyskutujac na temat problemu ktory dlugo nie istnieje?
Czy potrzebne specyficzne domeny wojewodzkie czy miejskie?
Po co?