Re: Wci ä DNS ...

Autor: Maciej Lopacinski (MLOPACI_at_gazeta.pl)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 09:27:33 MET

> Jarku,
> w zadnym wypadku.
> Sad do domeny .gov pasuje tylko w wariancie sad.gov.su,
> a Tobie chyba so Sowieckiej Unii nie spieszno?
>
> Wladek

W .pl administracyjnie sady podlegaja ministerstwu sprawiedliwosci, a
tylko sedzia jest niezalezny. Wiec domena .gov jest jak najbardziej
prawidlowa. Przynajmniej do czasu gdy sedzia jest czlowiek, a nie
komputer :-)

|                                      |         Maciej Lopacinski |
|                                      |     Dzial Telekomunikacji |
|                                      |          Gazety Wyborczej |
|                                      |       tel. (+4822) 401481 |
|                                      |    M.Lopacinski_at_gazeta.pl |