Re: O domenach jeszcze

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 10:01:44 MET

Marek Kuchciak <mkc_at_ccs.pl>:
> Problem w tym, ze obecny podzial administracyjny kraju wkrotce zostanie
> zastapiony innym. Ech, gdyby chociaz bylo wiadomo, jaki bedzie ten nowy,

Ten "nowy" jest przymyśliwiany od co najmniej 2 lat... i co? I nic...
Nawet gdyby go jutro wprowadzili, to ludzie i tak będą przez najbliższe
następne dwa lata używać starego podziału.... bo się przyzwyczaili!
BA! Nikt nie zagwarantuje, że za 5 lat znowu się podział nie zmieni....

Ale rzeczywiście: mogłyby to być skrótu dla większych miast...
Z jednym zastrzeżeniem: jeśli skrót od województwa,
to potem wiadomo gdzie szukać mniejsze miasta....
    np. brzesko.ta.pl, wieliczka.kr.pl
W przypadku miast: skad mam wiedzieć gdzie np. leżą Myślenice?
   myslenice.kr.pl czy mys.pl ??? A może to będą Mysłowice wtedy???

Podział administracyjny jest bardziej jednoznaczny IMHO...
I naturalny....

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków,   administrator sieci,   http://onet.pl/~zych/