Re: Subnet zero

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 09:23:44 MET

Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl> writes:

> Patrz poprzedni list. Komunikat ktory wypluwa z siebie w tej sytuacji NW
> jest nieco nieadekwatny, to jest po prostu bug w sofcie.

To nie jest zaden bug. Moze TCPIP.NLM w przypadku submaski 255.255.255.x mysli,
ze 148.81.x.y to klasa C, nie wiem. W kazdym razie to zachowanie bylo kiedys
dokladnie opisane w ktorym TCPIP-NETWARE-HOWTO (C) Novell provo utah, i bardzo
bronione (RFC zakazuje uzywania subnet 0!) przez pracownikow/najemnikow Novella
(np. na liscie novell_at_suvm.syr.edu).

--
Krzysztof Halasa