Re: Internet w kablowce.

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 16:30:59 MET

On 20 Nov, 1996, Wojciech Myszka wrote:

> ---
> Wiele (wiekszosc???) panst czlonkowskich "poprosila" o przesuniecie
> terminu....
>
> Z tym monopolem to sprawa jest chyba jednak zagmatwana :-)
>
> Wojtek

A pewnie, ze zagmatwana :-( FORMALNIE monopolu nie ma. PRAKTYCZNIE jest!
W Debicy (zgodnie z postingiem ktory w razie potrzeby znajde) T.P.S.A. rekami
ludzi wynajetej firmy demolowala sprzet niezaleznego operatora po czym
odcietym w ten sposob ludziom oferowala wlasne uslugi. Powtarzam: streszczam
informacje z cudzego postingu. Mnie osobiscie T.P.S.A. tylko oszukuje lamiac
przy okazji swoj wlasny regulamin.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski