Re: w3cache.task.gda.pl [by³o Proxies]

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 17:11:03 MET

  Marcin> Marcin Klimowski <marcin_at_usk.pk.edu.pl> wrote:
> [...]
  Grzegorz> 1. Nie udalo sie polczenie z jakiegos przejsciowego powodu
  Grzegorz> - o ile proxies nie wylacze, kazda proba polaczenia konczy
  Grzegorz> sie tym samym komunikatem o bladzie. 2. Sciagam sobie
  Grzegorz> jakis pare MB plik. Cos padlo przy 90% transmisji (np. u
  Grzegorz> mnie). Uruchamiam wszystko od poczatku. Sciagam powtornie
  Grzegorz> ten sam plik. Wszystko wyglada, ze jest ok. Okazuje sie
  Grzegorz> jednak, ze zostalo sciagniete tylko tyle ile przelecialo
  Grzegorz> poprzednim razem (do padu).

  Marcin> Potwierdzam, ze sam sie na w3cache.task.gda.pl w opisany
  Marcin> sposob wielokrotnie wylozylem i po jakis 2-ch tygodniach
  Marcin> przestalem uzywac. Pytanie ktore zadal Grzegorz zadalem
  Marcin> zreszta i ja z jakis rok temu na lokalnej grupie
  Marcin> news. Pozostalo bez odzewu.

dajcie konto na w3cache.task, to wam to postawie w ci±gu godziny
(mo¿na szybciej, ale bez przesady :)
p³atne pivem :)

--
Marcin Klimowski	BOFH	http://www.pk.edu.pl/~marcin/