Re: News.nask.pl jednak zamkniety dla TPNET ?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 16:08:11 MET

20 Nov 1996 20:56:01 GMT, Tomasz R. Surmacz <tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl>
napisał(a):

>Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl) wrote:
>: Czyzby jednak Nask zdecydowal sie zamknac swoj serwer
>: newsow dla dzikiej tluszczy spod znaku 0,202122 ?
>
>Zdaje sie, ze administratorzy news z .tpnet.pl sami prosili o domykanie
>innych serwerow przed tpnet.pl, poniewaz uruchomili wlasny serwer news

>news.tpnet.pl A 194.204.159.1
>
>Tomek

news.tpnet.pl connected
Send Usenet Messages
Error: Posting not allowed
No comments.

Oczywiscie cala sprawe mozna o kant d... potluc, bo mozna korzystac z
news.nask.org.pl i tylko generowac wiekszy ruch pomiedzy TPNET i NASK,
ale skoro lubia takie rzeczy...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!