Re: Spam , bylo: TEGO JESZCZE NIE BYLO!

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 11:30:52 MET

Krzysztof Kaminski <krzychu_at_numen.pl> wrote:

> Na koniec, Panie Pawle - dziękuję, że wysłał Pan ten formularz do nas
> wypełniony. Nie jestem w stanie przewidzieć, które konta należą
> do jednej osoby.
> Starałem się usunąc wszystkie adresy news'ów, listserwerów itp.
> 'seminaria_at_usk.pk.edu.pl' przeoczyłem. Przepraszam.

Nie mówię, że sam pomysł takiej bazy danych jest zły. Tylko że
w obecnych czasach bezkarnych spammerów z Zachodu każda rodzima
produkcja chociaż trochę przypominająca te formę 'promocji' na pewno
nie spotka się z entuzjastycznym przyjęciem.

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland  .  Politechnika Krakowska  .  Fido 2:486/23
      http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ . PGP mail welcome