Re: Spam , bylo: TEGO JESZCZE NIE BYLO!

Autor: Krzysztof Kaminski (krzychu_at_numen.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 15:47:05 MET

Pawel Krawczyk wrote:

> Ostatnio podobnie zaczela sie zachowywac firma Numen z Krakowa
> (jakies tam polskie Who is Who). Najpierw dostalem ich
> formularz 4 razy przez rozne konta. Na pierwszy odpisalem,
> zwlaszcza ze jest w nim napisane: "brak odpowiedzi spowoduje przyslanie
> formularza pod ten adres jeszcze dwukrotnie". Ale puszczenie tego
> formularza na liste seminaria_at_usk.pk.edu.pl to juz IMHO przegiecie.

Witam wszystkich!

Biję sie w piersi. To ja rozszyłam ten formularz. Przepraszam
wszystkich, których on denerwuje. Długo zastanawiałem się, czy zakładać
ten serwis, a w szczególności - czy rozsylać formularz.
Po pierwszych paru dniach zdecydowalem sie kontynuowac wysyłkę, pierwszą
i ostatnią - na dowód postaram się we środę uruchomić prywatną stronę,
gdzie zamieszczę mail'e jakie otrzymałem od ludzi, którzy otrzymali nasz
formularz. Będą tam takie, które wyrażają opinie zaróno pozytywne, jak i
negatywne. Większość listów będę cytował bez podania nadawcy, gdyż nie
udało mi się uzyskać pozwolenia na publikację pełnych listów z adresem
nadawcy. Będą też listy z pełnymi nagłówkami, od osób, które wyraziły na
to zgodę.
W szczególności, będzie tam wymiana korespondencji (autoryzowana do
publikacji), która wyjaśni wiele wątpliwości.

Na koniec, Panie Pawle - dziękuję, że wysłał Pan ten formularz do nas
wypełniony.
Nie jestem w stanie przewidzieć, które konta należą do jednej osoby.
Starałem się usunąc wszystkie adresy news'ów, listserwerów itp.
'seminaria_at_usk.pk.edu.pl' przeoczyłem. Przepraszam.

Pozdrowienia

Krzysztof Kamiński

--
(: Krzysztof A. Kaminski                 krzychu_at_numen.pl :)