Re: Andrzej

Autor: Zbigniew J. Tyrlik (zbig_at_ns2.apk.net)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 00:28:58 MET

Siedzialem w pracy po poludniu, konczac kolejny projekt. Zadwonila
zona - Rozmawialam z rodziacami. Gorbiel nie zyje.

Nie mialem okazji poznac Andrzeja twarza w twarz. Nie zdazylem.
Wymeinilem z nim moze dwa tuziny listow. Kilka razy pytal mnie
o informacje dotyczace komputerow, sieci, polityki USA. Czasami
odpowiedzialem, czasami nie - ale za kazdym razem uderzala mnie
dociekliwosc i konsekwenca z jaka szukal informacji. Potem czytalem
jego artykuly, i zaskakiwala mnie celnosc obserwacji.

Nazwisko nadrzeja bylo dla mnie sygnalem ze cos sie dzieje na newsach -
zazwyczaj warto bylo czytac te watki w ktorych bral udzial.

Pozostala pustka, niedopelnienie - i to do tego tak blisko do Wszystkich
Swietych.

Nie wiedzialem ile mial lat - czytajac wspomnienie w Gazecie dowiedzialem
sie jak wczesnie zostala przerwana jego kariera.

Bardzo bedzie go brakowalo.

_zjt

Zbigniew J. Tyrlik  DoD# 0759  FJ1200 89-Silver...     kleks_at_apk.net
Free thinker, traveller, poet, happy father and husband....
Global One is not responsible for my acts. Neither am I.