Re: Jak ubijac sockety

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 00:14:23 MET

On 10 Nov 96 09:35:51 GMT Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Ja z takim pytaniem, moze trywialnym, ale nie umiem sobie z tym poradzic.
: Czasami po przerwaniu lacznosci zostaja mi na komputerze "wiszace"
: polaczenia: netstat pokazuje, ze port taki-to-a-taki jest polaczony z jakims
: tam adresem, podczas gdy w rzeczywistosci tego polaczenia juz dawno nie ma.
: Takie cos potrafi mi "wisiec" w nieskonczonosc. Jak to ubic? Przydaloby sie
: jakies narzedzie w rodzaju "killsocket", czy cos takiego, ale nic takiego w
: systemie nie mam...

Różnie to wygląda w różnych systemach. Kiedyś zmagałem się z czymś takim
w Solaris 0.4 i pomogło wyzerowanie struktury w jądrze.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec