Re: Jak ubijac sockety

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 15:45:43 MET

Dnia 11 Nov 96 o godz. 23:22, Piotr Piatkowski napisal(a):

> Jeżeli możesz ubić proces który takie połączenie trzyma, to
> rozwiązaniem jest lsof -i :nr_socketu a potem kill
> lsof jest do ściągnięcia/skompilowania. Sam stosuję taką właśnie
> metodę, jak ktoś zna lepszą to chętnie się dowiem.

Problem jest wlasnie w tym, ze nie widac zadnego procesu, ktory to polaczenie
trzyma. Jest tylko polaczenie wyswietlone przez netstata (najczesciej w stanie
"UNKNOWN"). I tak potrafi wisiec pare dni... Nie wiem czy w koncu samo znika
czy nie, bo mniej wiecej w tydzien po ostatnim takim przypadku zawiesil sie
serwer, wiec musielismy go wyresetowac i zniklo sila rzeczy :-).
Niby niczemu to nie przeszkadza, ale troche drazni...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl