Re: Ciekawy traceroute (tym razem nie NASK!)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 16:07:28 MET

CHRZAN_at_zuk.iz.uj.edu.pl (Jacek Chrzanowski) writes:

> Doradzcie mi zatem KOLEDZY Z LISTY jaka karte mam
> kupic, aby mi sie znowu wszystko odpalilo.

Kupilbym np. karte SMC-Ultra (tych juz nie ma, ale w miare sa
SMC-EZ, trzeba tylko wylaczyc PnP). Z drozszych (wiecej drozszych niz
lepszych): 3Com 3C509. Ale moze jeszcze pojdzie z ta RLA2000...

> Kupilem RLA2000, ale pomimo wielokrotnego ustawiania
> na rozne parametry NIE CHODZI tzn.
> laduja sie kolejno
> LSL
> RLA2000
> IPXODI
> a sam NETX pisze
> "Server could not be found"

Proponuje sprawdzic typ uzywanej ramki - mozliwe ze na serwerze
jest ramka Novell 802.3, a na stacji np. 802.2. Trzeba wykonac
odpowiedni wpis do pliku NET.CFG stacji. Mozliwe takze, ze
jakies parametry karty sa blednie ustawione, np. IRQ.

--
Krzysztof Halasa