Re: Ciekawy traceroute (tym razem nie NASK!)

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 18:56:29 MET

Ryszard Gabryszewski <kacper_at_haydn.cbk.waw.pl> wrote:
: Pojecia nie mam :-) Ale jest chyba jakas zaleznosc pomiedzy gubieniem
: pakietow a predkoscia przesylu danych :-)
: Pojecia takze nie mam dlaczego na zwyklej lini dzierzawionej (w pogodne
: dni nalezy dodac) sa bardzo czeste wahania predkosci przesylu danych
: (pingi w granicach 0.3 do 3 sek do "swiata"). Jesli ktos bylby sklonny
: wytlumaczyc - bylbym wdzieczny.

Jak na moj gust - zapchanie lacza. Jesli pakiety nie gina, to najwyrazniej
sa kolejkowane i czekaja na swoja kolej.

J.