Re: co do Polip FAQ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 15:32:19 MET

Dnia 6 Nov 96 o godz. 13:06, Tomasz Surmacz napisal(a):

> A moim zdaniem jednak FAQ. Czyli lista najczęściej zadawanych pytań
> i odpowiedzi na nie. Z głowy jestem w stanie w tej chwili
> przypomnieć sobie (a parę wymyślić :-) ) takie:
[...]
> * Co sie dzieje z pakietami, które giną w WARMANie?
Uwazasz, ze na to pytanie ktos zna ODPOWIEDZ??? ;-)

A tak poza tym to Twoja lista jest bardzo dobra.
Dodajac oczywiscie te sprawy, ktore proponowal Ziemek, zreszta czesc sie
pokrywa.
Odpowiadajac Karpiowi na pytanie, po co to: po to, zebysmy nie musieli po raz
ktorys tam z rzedu tlumaczyc na liscie tego samego i odpowiadac na te same
pytania.
No jasne, ty to bys goscia od razu opieprzyl, po co odpowiadac? ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl