Re: co jest z lista Novell

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 15:37:03 MET

In article <55kr8t$3sd_at_yahozna.psych.uw.edu.pl> you wrote:
: Grzegorz Mielcarek (GREG_at_chicken-et1.iie.pz.zgora.pl) wrote:
: : Od jakiegos czasu probuje zapisac sie na liste novell_at_psych.....
: : i jakos zadnego odzewu. Podobno moja subskrypcja poszla do moderata i
: : od tamtej pory cisza. Czy ktos wie, co sie dzieje z ta lista ???

: Ja wiem. Lista, zdaje sie, powoli zdycha. Od dawna juz nikt na nia
: nie pisal, no i mi tez sie nie chcialo w logi zagladac, stad tez
: twoja "aplikacja" troszke sie przelezala.

: Prawde mowiac chetnie bym te liste przekazal w `dobre' rece - dostalem
: ja w `spadku', temat listy mnie interesuje raczej srednio i w ogole
: troche mi ona przeszkadza.
: Jesliby znalazl sie chetny do przejecia tej listy, to prosze o email.

Chyba z Twoim poprzednikiem prowadzilem zaawansowane rozmowy n/t "przejecia
spadku", bo sie wlasnie zwalnial, co doprowadzilo do zalozenia takowej listy
na sprocket.ict.pwr.wroc.pl, po czym rozmowy sie urwaly, a lista dziala
nadal, no i dobrze.

Jedynie ostatnio dostalem pare powiadomien, ze sie niektorzy zapisali
na 'moja' liste, i musze odpisywac, ze to nie jest ta wlasciwa.

P.S. chetnie bym te liste sprzegl z newsami.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |