Re: co jest z lista Novell

Autor: Przemek Tomaszewski (przemek_at_psych.uw.edu.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 14:32:13 MET

Grzegorz Mielcarek (GREG_at_chicken-et1.iie.pz.zgora.pl) wrote:
: Od jakiegos czasu probuje zapisac sie na liste novell_at_psych.....
: i jakos zadnego odzewu. Podobno moja subskrypcja poszla do moderata i
: od tamtej pory cisza. Czy ktos wie, co sie dzieje z ta lista ???

Ja wiem. Lista, zdaje sie, powoli zdycha. Od dawna juz nikt na nia
nie pisal, no i mi tez sie nie chcialo w logi zagladac, stad tez
twoja "aplikacja" troszke sie przelezala.

Prawde mowiac chetnie bym te liste przekazal w `dobre' rece - dostalem
ja w `spadku', temat listy mnie interesuje raczej srednio i w ogole
troche mi ona przeszkadza.

Jesliby znalazl sie chetny do przejecia tej listy, to prosze o email.

Przemek

(followup na p.c.s.novell)