Re: NASK

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Sun 03 Nov 1996 - 11:34:10 MET

Wladyslaw Majewski wrote:

> Czy nie sadzisz, ze ludziom takim Marek Pokulniewicz
> nalezy sie troche szacunku? Marek zarzadza zasobami sieciowymi
> Sejmu - a wiec chyba zna sie na tym, skoro ktos mu te
> robote powierzyl - i widac efekty jego pracy.
> Sadze, ze pouczanie go, jak powstal Internet w Polsce,
> jest lekko nie na miejscu.

Przepraszam, nie wiedzialem. Jedyne zrodlo informacji na temat Marka
Pokulniewicza, jakie udalo mi sie znalezc -
http://info.ippt.gov.pl/lk/mpokul.html - mowi o tym, ze jest
administratorem ("system administrator") IPPT.

Nie staralem sie nikogo pouczac. To byl po prostu argument w dyskusji.
Przepraszam Marka Pokulniewicza, jesli to rzeczywiscie "nie bylo na
miejscu".

Czy to jednak zmienia sam sens wypowiedzi? Ja osobiscie nie wiem, czy
NASK dziala zle czy dobrze. Z jednej strony czytam sporo krytycznych
wypowiedzi. Znam ludzi czy organizacje, ktore prowadza otwarta walke z
NASK-iem, pewnie maja wiec uzasadnione powody. Z drugiej strony
posluguje sie Internetem korzystajac z lacza NASK i moj serwis
internetowy tez jest podlaczony do NASK, o ile mi wiadomo. Dla mnie
zarowno jako uzytkownika jak i "wydawcy" internetowego NASK wykonuje
swoja prace dobrze. Jak tylko bedzie do niego rzeczywista konkurencja,
to mozna bedzie porownywac i wybierac. Teraz ataki na NASK przypominaja
strzelanie do jedynego w calym lesie niedzwiedzia - jest to po prostu
niehumanitarne.

Jaroslaw Zielinski
mailto:jz_at_it.com.pl
http://winter.it.com.pl/, Projekt Winter