Re: NASK

Autor: Maciek Sniezek (dcdinter_at_it.com.pl)
Data: Sat 02 Nov 1996 - 21:46:57 MET

I znowu dyskusja na dziennikarza, nie na polip.

In article <199611010435.WAA14354_at_chop.swmed.edu>,
   majewski_at_chop.swmed.edu (Wladyslaw Majewski) wrote:

>Czy nie sadzisz, ze ludziom takim Marek Pokulniewicz
>nalezy sie troche szacunku? Marek zarzadza zasobami sieciowymi
>Sejmu - a wiec chyba zna sie na tym, skoro ktos mu te
>robote powierzyl - i widac efekty jego pracy.
>Sadze, ze pouczanie go, jak powstal Internet w Polsce,
>jest lekko nie na miejscu.

Wladku (pozwolisz ?), jesli mamy rozmawiac o szacunku ze wzgledu na
dotychczasowy dorobek zawodowy, mam pewien pomysl. Kto ma taka ochote,
niech pisze w sygnaturce swoje osiagniecia. Np. "Jan Kowalski, tworca
Internetu w Angoli, 23 lata praktyki". Albo "Zbigniew Nowak,
pomyslodawca Towarzystwa Wzajemnej Adoracji, 50 lat w zawodzie". Wtedy
byc moze zyska uwielbienie i powazanie.

Na ten przyklad, w stosunku do Ciebie bede zywil dozgonny szacunek,
jako ze swoj staz zawodowy zdazyles mi juz delikatnie zasugerowac.

Wydawalo mi sie do tej pory, ze udzial w grupach dyskusyjnych polega
na wzajemnym szacunku, NIEZALEZNIE od doswiadczenia, pochodzenia
spolecznego, pogladow czy pelnionej funkcji. A przekroczeniem tych
zasad jest, wedlug mnie, pouczanie wobec kogo ma ktos zywic jakie
uczucie. Nie znamy sie wszyscy az tak dobrze, zeby moc wyrokowac kto
tu powinien kogo poprawiac i strofowac. Wlasnie to jest zaleta tego
medium. Liczy sie indywidualna opinia, nie nazwisko.

Z Twojego listu dowiedzialem sie jedynie, ze niektorzy nawet nas, tu
na sieci, dziela na lepszych i gorszych.

Myslac Twoja metoda - rozumiem, ze znasz dorobek pana Zielinskiego,
zeby z cala pewnoscia stwierdzic, ze nie nalezy mu sie Twoj szacunek
?

Pozdrawiam z szacunkiem,

Maciek Sniezek - dcdinter_at_it.com.pl