Re: ICP, poczta i inne

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Sat 02 Nov 1996 - 15:18:48 MET

On Sat, 2 Nov 1996, Maciek Uhlig wrote:

> no comments too.

Wlasciwie to moze ci chlopcy nie wiedza kiedy powstal NASK i jak sie ma
jego "sila sprawdcza" do Internetu? Wiesz Macku, sam bym napisal ale na
ogol moje wywody koncza sie jakas zbedna zlosliwoscia. Moze ktos znajacy
historie Internetu w Polsce ja po prostu opisze? Wtedy nie wynikna takie
uogolnienia jak to powyzej.

Marek Pokulniewicz