Re: Rozterki matrymonialne

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 14:57:15 MET

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> napisal(a):

>--
>Pozdrawia S.D.
>mailto:nyce_guy_at_irc.pl

>Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote in article
><60CED43389_at_inf.wsp.krakow.pl>...

>A po co wogole ta domena com.pl zamisat po porstu pl?
>Jakie znaczenie dal uzytkownika ma czy wiemy czy to com czy net czy edu?
>(juz to pisalem, wiem)
>Jesli zas chodzi o gazety to czy jest sens domeny gazeta.pl?
>A co z czasopismami i magazynami?
>moze lepiej gazeta.pl czy motor.pl czu autoswiat.pl?
>Czy nie prosciej?
> [...]

Obawiam sie, ze nikomu nie bedzie sie chcialo specjalnie tobie
wyjasniac zasad nazewnictwa domen. A jesli chcesz zmienic zasady to
spozniles sie o kilkanascie lat (z gorka).

A moze pierwsze z brzegu: jesli chce sobie przeczytac spis wszystkich
firm dzialajacych na terenie kraju (czyli logicznie zarejestrownych w
domenie com.pl) to widze powodu, aby pomiedzy nimi widnialy licea,
uczelnie czy urzedy...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -