Re: Rozterki matrymonialne

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 03:33:40 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote in article
<60CED43389_at_inf.wsp.krakow.pl>...

> Jeszcze gorzej. No i co z tego? Czy trzeba nasladowac *zly* przyklad?
> (Swoja doroga ciekawe, kto kogo nasladowal?)
> Pozdrowienia,
>    Jaroslaw Rafa
>    raj_at_inf.wsp.krakow.pl

A po co wogole ta domena com.pl zamisat po porstu pl?
Jakie znaczenie dal uzytkownika ma czy wiemy czy to com czy net czy edu?
(juz to pisalem, wiem)
Jesli zas chodzi o gazety to czy jest sens domeny gazeta.pl?
A co z czasopismami i magazynami?
moze lepiej gazeta.pl czy motor.pl czu autoswiat.pl?
Czy nie prosciej?
Chodzi mi o to zeby tak jak w US mozna bylo wziasc nazwe firmy np
ford czy nytimes i wystukac www.ford.com czy www.nytimes.com
bez pietnastominutowego szukania adresu.
Mysle ze mozna uniknac nieporozumienia z domenami najwyzszymi com-mil itp w
Poslce gdzei zrodlo funding  jest chyba nieistotne?