Re: tworzenie stron www

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_qdnet.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 01:10:11 MET

 rn1_at_poczta.com (Rafal Nowakowski) dnia 30 Oct 96 21:27:24 GMT, na
forum pl.listserv.polip napisal:

>Czy ktos moglby udzielic mi informacji na nastepujace tematy dotyczace
>tworzenia stron www :
> 1) Czy w Warszawie sa organizowane jakies kursy dotyczace tworznia
> stron www (poslugiwania sie odpowiednimi do tego programami)

???
nauczac poslugiwania sie ...

no chyba ze rewelacyjne dzielo V* przysposobione przez M$ o nazwie
FrontPage wymaga szkolen ;-)

a nauczyc sie mozna raczej w domowym zaciszu flekujac FAQ, i np. kurs
Pawla Wimmera lub JArka Zielinskiego (oraz wytezajac wyobraznie)

(oraz inne angielsko jezyczne materialy - polecam
http:/www.htmlhelp.com/

> 2) Czy ktos moze polecic jakas porzadna literature z tego tematu

nie warto wszystko jest w sieci (na poziomie newbie potem trza wydac
po 150 zl za ksiazke...

> 3) Jakie sa programy do tworzenia stron www i ktore z nich sa najlepsze

to byla by reklama...

wszystko zalezy od tego czego potrzebujesz...

do kilku stronniczek wystarczy Ci no nie wiem Notepad z Windy...

do calego serwera (nawet wirtualnego) jakis preprocesor lub
inne cudenko.... http://alfa2.it.pw.edu.pl/tucows/softhtml.html

> z gory dziekuje
> RAFAL

pozdrowienia
-- Ziemek Borowski mailto:ziembor_at_qdnet.pl
FAQ pl.comp.www http://www.qdnet.pl/~Ziembor/wwwfaqpl.htm