Re: domeny bez *.pl w Polsce (bylo: Re: WARMAN - co jest traktowane jako polaczenie lokalne)

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_put.poznan.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 14:41:55 MET

Ziemek Borowski wrote:

> chyba jakas gazeta poznanska www.*.com (pisal o tym na polipie ktos z
> Poznania (bodaj tommy_at_man.poznan.pl (Tomasz Kokowski)) bardzo tym
> zbulwersowany)

Bylem. Ale nie dlatego zebym zostal opetany jakas ksenofobia.
Dlatego, ze mimo iz stosowne RFC wyraznie precyzuje mozliwosc
rejestracji domen spoza Ameryki w .com wydawalo mi sie to
oczywiste: polska gazeta ma polska domene.

Tak mi sie jednak wydaje, ze firma, ktora zarejestrowala domene
glos.com (Glos Wielkopolski) koniecznie chciala komus zaimponowac
(a moze zrobic na przekor).

Tomasz Kokowski
http://www.put.poznan.pl/~tommy