Re: Prawdziwie polski serwer?

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 09:48:53 MET

brodacz_at_elektron.pl wrote:

> [...]

Lubie "Gazete" ale ta Wasza akcja mnie dobija. Cofnijcie sie jeszcze
wstecz i poszukajcie polskich slow na telewizor "patrzadlo?", radio
"sluchadlo?", itp. Jak Czesi ze swoim divadlem (teatrem) bedziemy
tematem dowcipow wszystkich krajow slowianskich.

A wracajac do tematu jesli "serwis" to "komplet zastawy" to niech
bedzie:

serwer = komplet uslug sieciowych (straszne?, poczekajcie dalej)

A moze na styl gierkowsko-urzedniczy (patrz: krawat = "zwis meski
ozdobny"):

serwer = maszyna liczaca uslugowa

A wreszcie w stylu tych propozycji, jakie drukujecie w "Gazecie" czyli
calkiem absurdalnych:

serwer = udzieladlo, pomocak, sieciowka, itp, itd...

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland