Re: Rozterki matrymonialne

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 00:58:58 MET

dcdinter_at_it.com.pl (Maciek Sniezek) wrote:

>Panie Wladyslawie, bardzo prosze o sprecyzowanie. Takie to wszystko
>niedopowiedziane, pogubic sie mozna albo nieslusznie o cos posadzic.
>Jakie zarzuty Pan ma i wobec kogo/czego ?

Czy moge napisac, jak ja to odebralem ?
Zarzut jest wobec Gazety Wyborczej, a dotyczy nazwy domeny:
gazeta.pl
Nie dosc, ze domena bezposrednio w .pl, to jeszcze nazwa
sugeruje, ze Wyborcza jest jedyna (a moze wrecz jedynie
sluszna) gazeta w Polsce.
Wlasciwie - przy takim poczatku nie bardzo wiadomo, jak
mialyby sie nazywac domeny innych polskich czasopism...

Przepraszam za prymitywizm mojej wypowiedzi - licze na to,
ze inni ujma to zreczniej i uzupelnia.

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2