Re: domeny bez *.pl w Polsce (bylo: Re: WARMAN...) - nowe TLD

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 04:05:00 MET

Piotr Gronek <gronek_at_novell.ftj.agh.edu.pl> wrote in article
<327494F1.7C59_at_novell.ftj.agh.edu.pl>...
Cześć

S.D. wrote:
[...]
> Rzadowe/Stanowe. Ale jest domena us a nie gov.

Domena INT (-ernational) istnieje od dawna (od początku?)

[...]
> Domeny narodowe to przyszlosc.

Albo przeszłość :))))
Już wkrótce zaroi się od *.BIZ, *.LAW, *.OIL, *.SUN, *.SMITH etc. etc.
W styczniu IANA ma rozstrzygnąć 1-szy przetarg na operatorów nowych,
licznych Top Level Domains (TLDs) - o ile wszystko się nie rozbije o
histerię ochrony znaków towarowych w DNS (kurz się podnosi coraz wyżej
:( )

Jesli tak to bardzo nie dobrze. Nikt sie nie spytal prawnikow.
Co ma znaczeni to wiedziec gdzei sie znajduje server zaby w przypadku
transakcji czy zeytklego transferu danych wiedziec pod jakie prawdowsto (i
system podatkowy0 sie podpada.
Co mi ztego ze wiem ze domena jest BIZ czy LAW czy com czy net co to
zmienia dla uzytkownika?
Do niczego ten pomysl..........