Re: ATM administratorem domeny ?

Autor: Dariusz Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 23:59:06 MET

>Czy zostal tez zastrzezony skrot "ATM"?(przepraszam za zlosliwosc -
oczywiscie
>ta nazwa mi nic nie przeszkadza, ale to troche tak brzmi jakby firma
>nazywala sie "Ethernet", zreszta kiedys na zebraniu sysopow ktos
>mowil o firmie "BBS" co bylo skrotem od jakis nazwisk, pewnie w tym
>przypadku tez tak jest).

Nazwa "ATM" jako nazwa firmy jest nazwa zastrzezona. Znak graficzny ATM
rowniez.
Nie ma w tym nic dziwnego, ze skroty roznych nazw sie pokrywaja.
ATM to:
- Advanced Technology Manufacturing (moja firma)
- Asynchronous Transfer Mode (technologia sieciowa)
- Adobe Type Manager (standard opisu czcionek)
- Automated Teller Machine (bankomat)
... i pewnie jeszcze kilka innych (o ile wiem istnieje na przyklad firma
"ATM Ltd" w Anglii - tu nazwa jest wrecz identyczna)

Cala sprawe mozna jeszcze skomplikowac: ATM (firma) zajmuje sie rowniez
technologia ATM (sieci) - patrz na rzyklad kampus Ochota.

Liczba trzyliterowych, dobrze brzmiacych skrotow jest ograniczona...

Darek