Re: ATM administratorem domeny ?

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 14:00:46 MET

In article <3.0b36.32.19961028085212.0069be5c_at_ikp.atm.com.pl>, Dariusz Wichniewicz wrote:
>Nazwa Internet Komercyjny w Polsce jest nazwa handlowa, zastrzezona dla
>firmy ATM. Sa rowniez inne firmy poslugujace sie nazwa "internet" lub
>"komercyjny" - nie widze tu specjalnych sprzecznosci. Przypominam, ze
>kiedys (tak ze trzy-cztery lata temu) ATM byl jedynym komercyjnym
>operatorem Internetu w Polsce...

Niezupelnie, trzy lata temu moja firma zalozyla konto na niestniejacym
juz dzis hoscie 'sam' w NASKu.

Rozumiem, ze firma ATM jest w posiadaniu zastrzezonego w Urzedzie Patentowym
RP znaku towarowego "Internet Komercyjny w Polsce"?

Czy zostal tez zastrzezony skrot "ATM"?(przepraszam za zlosliwosc - oczywiscie
ta nazwa mi nic nie przeszkadza, ale to troche tak brzmi jakby firma
nazywala sie "Ethernet", zreszta kiedys na zebraniu sysopow ktos
mowil o firmie "BBS" co bylo skrotem od jakis nazwisk, pewnie w tym
przypadku tez tak jest).

>Nikt rowniez do tej pory nie zwracal sie do ATM z zarzutami dotyczacymi
>nazwy IKP, wiec nie do konca rozumiem: w czym problem?
Po prostu przez te pare lat Internet w Polsce stal sie nieco bardziej
popularny, to chyba jest przyczyna.

--
Regards
 (ab)