Re: WARMAN - co jest traktowane jako polaczenie lokalne

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Sat 26 Oct 1996 - 12:08:23 MET DST

Jak dostałem fakturę z WARMANA z wyszczególnieniem ile za jaki
ruch (i jaki był ten ruch) i porównałem z moimi wynikami IPaccounting,
to wyszło mi, że jedno nijak się nie ma do drugiego.
Nie awanturowałem się jednak zbytnio, bo faktura opiewała na
kwotę istotnie niższą, niż by to wynikało z moich wyliczeń.
W szczególności według WARMANA miałem znacznie większy ruch krajowy,
ale za to znikomy zagraniczny, a lokalny wyższy o jakieś 5% od
pomierzonego przeze mnie.
Pozdrawiam

        Emil

P.S.
Czy ktoś wie, jakie jeszcze domeny w polsce występują bez .pl
poza pdi.net?