Re: WARMAN - co jest traktowane jako polaczenie lokalne

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl)
Data: Sat 26 Oct 1996 - 00:09:18 MET DST

In article <Pine.LNX.3.93.961025212305.18809A-100000_at_uucp.polbox.com.pl>, Michal Krzeminski wrote:

>Ja po 6-krotnie zawyznym rachunku w stosunku do tego co zmierzylem
>na styku routera nawet swego czasu napisalem do hostmastera list
>z prosba o udostepnienie listy tychze klas ale bez skutku. _byc_moze_
>jest to gdzies na naskowym www, or so...W kazdym razie pan (tu pomine
>nazwisko) ktory zajmuje sie statystykami ruchu w sieci probowal obalic
>moje wyliczenia na wszelkie z mozliwych sposobow. Leszek powiniem pamietac
>szczegoly bo z nim tez sie konsultowalem. Pogadaj tez z RAFem, on ostatnio
>rowniez chyba ma cos do powiedzenia "w tem temacie" ...

Kontaktowalem sie z Irkiem i mowi ze to nigdzie nie jest udostepnione -
znaczy sie publicznie.
Co - chyba bede w takim razie network discovery robil i kaze sobie
ruch w ten sposob wygenerowany odliczyc od rachunku =-);
Interesuje mnie tez bardzo w jakich dniach i o ktorych porach
sa zdejmowane sa statystyki.

--
Regards
 (ab)