Re: Win NT - zabojca UNIXa

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 10:50:56 MET DST

Jan Rychter wrote:

> Jacek> Ano to, że na _darmowym_ systemie jak łatwo zauważyć nie sposób
> Jacek> zarobić.
>
> Mi wcale nie tak łatwo zauważyć. Sam się w dużej mierze utrzymuję z
> działalności z Linuxem związanej, a za granicą jest sporo firm które
> robią to na wiele większą skalę.

Na nagrywaniu na CD i sprzedaży coś się owszem da zarobić. Jednak nie są
to pieniądze porównywalne ze sprzedażą komercjalnego systemu. Zresztą
czepiasz się niepotrzebnie. Usiłowałem wytłumaczyć, że NT (zresztą Linux
jeszcze bardziej) są zagrożeniem dla software-houses piszących systemy a
nie dla dystrybutrów sharewaru itp. Dla nich (tych pierwszych) sprzedaż
Linuxa nie jest raczej alternatywą.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland