Re: sat

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 22:52:42 MET DST

On Mon, 21 Oct 1996, Szymon Sokol wrote:
[ o wejsciu do NASK bylo ]

> ..to pewnie portier spyta: "Do kogo?? W jakiej sprawie???" albo w
> ogole od razu wezwie ochrone obiektu ;->
> JMP, czy Ty juz tak dawno jestes poza Polska, a moze nigdy nie
> probowales wejsc np. na centrale telefoniczna? Ja nigdy w NASK nie
> bylem, ale mam pewne obawy, ze spotkaloby sie to z przyjeciem jw.
Nie masz racji. Wejdzie kazdy kto chce. Nikogo nic nie obchodzi.
Do centrali telefonicznej tez kazdy z ulicy wchodzi bez pytania.
Wielokrotnie to sprawdzalem bo potrzebowalem dojsc do wezla. W zasadzie
nikt niczego nie kotroluje. Czesem jakis strzanik o cos zapyta ale w
zasadzie mozna wniesc tam bombe albo pojsc liczniki rozmow "rasowac". O
ile ktos umie. Albo mozna podsluch zalozyc.

Marek Pokulniewicz