Re: sat

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 19:08:07 MET DST

Jerzy Michal Pawlak <jmp_at_cocos.fuw.edu.pl> wrote:
: Ano, przyjdzie do niego szef i zapyta 'A co to, w godzinach pracy sie newsy
: czyta i jeszcze cos pisze? Za co ja Panu place?' Albo jakis uzytkownik NASK
: wysle pisemko do prof. Hofmokla z zazaleniem, ze 'my tu tyle bulimy za dostep,
: a NASK ma wyraznie za duzo pracownikow'.

Trzeba mocnym tonem odpowiedziec - "Nie, sprawdzam czy nie ma klopotow na
laczach!".

: Nie wiem czy w NASK-u jest jakas komorka 'public relations' - bo odpowiadanie
: na takie pytania nalezaloby do jej obowiazkow. Podejrzewam, ze nie ma. Wiec
: odpowiedzi nie powinnismy sie spodziewac :-)

Jest instytucja - pewnie ma rzecznika prasowego. Ale bez e-mail'a.

Jarek.